dagens företeelser och onödig fakta

Ja, jag kan väl börja med att säga att det här var en bra dag. När jag vaknade satte jag mig och försökte få ihop extendeds första låt, vilken blir rätt mesig, men helt ok. Sedan åkte jag och solade på mickans trädgard med henne, oiiija och Jenny. Stekhett. Speciellt vi var otroligt heta, haha. Vi diskuterade bland annat huruvida en myra lever om man dödar den. Eller, nej, halshugger den, oiiija hade mycket erfarenhet utav just att dissikera myror, hmm... Vi var hursomhelst såå heta att vi var tvungna att svalka oss i bagarsjön. Jag har alltså redan badat två gånger i år, cooling...  Jag har inte tänkt på det jag antagligen skulle ha tänkt på idag, idag... Jag har ett knep, varje gång man börjar tänka på något man inte vill tänka på så ska man tänka på en låt istället, sååå smart. Mickan tycker att jag har 'coola' (?) bröst och en otroligt fast rumpa, tänk på det du! Men nu ska jag lätta på klossarna. Goood Natt
.image23

Kommentarer
Postat av: oiiijsan som disskierar myror

amandas booty ;D

2007-04-30 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback