Dom fattar ingenting

Dom fattar ju verkligen ingenting
Ingenting har hänt
Verkligen ingenting
Jag står och trampar på samma ställe
och vägdammet under mina fötter
virvlar upp i små moln.
Man stampar hårdare och hårdare
men man kommer ingenstans
Det enda som händer är att
man får grus i ögonen och när man stått
..och trampat
...på samma ställe
tillräckligt länge,börjar man sakta få sår på fötterna
men man biter ihop och trampar vidare.
men man kommer ingenstans 
Frustrationen och smärtan blir för mycket,
vägdammet hamnar i ögonen och man undrar
Varför slutar jag inte bara?
Varför slutar jag inte bara?


Kommentarer
Postat av: natti

gud vad bra du är på att skriva. jag vill också sluta stampa.

2007-04-23 @ 21:22:32
Postat av: Mathilda

Hurru. ryck upp dig nu

Postat av: adule

tjoe. människa! du skriver väldigt väldigt bra.
hejhopp puss

2007-04-26 @ 20:55:49
URL: http://adul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback