utsläpp

Jag känner mig som en ko som precis blivit utsläppt i hagen igen.

Första kvällen jag får gå ut sen februari. Underbart. Jag och J åkte runtruntrunt. In till stan. Vi borde få lite stalker varning på oss kan man tycka. Sen blev vi själva förföljda, iih. Bagarn=dött, så vi gick hem till M. Men hon var ju också halvdöd, hon låg nämligen och sov. Du får inte skrämmas sådär. Så vi drog till långan istället. Blev raggade på ''oj, är ni bara 92:or? oj ursäkta...'' Gick runt sjön och fick oss en redig promenad, bra jobbat men inget mer. sjukt trist. Vi kände att kvällen var sjukt slut så vi åkte hem mot helvetet. På vägen hem vände bilen efter oss. Hur desperat får man bli? Sen bakade vi pizza, hur mycket bakning bröd+ketchup+ost+micro innebär får ni själva avgöra.

oops. what? my heart just skipped a beat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback