choose

plane






it's about, how, it makes me feel







                   
är jag motsägelsefull nu? men ansvar, är egentligen, ganska bra. jag menar, utan ansvar skulle det inte finnas några ursäkter till att leva och... man vill väl ändå inte dö? nej, ansvar är nog ändå ganska bra. en sådan där finurlig alldeles underbar, skitjobbig sak.
men nu ska jag och min lilla (förlåt, jag menade stora) solstråle mickan kolla på timon och pumba (haha). och du mystiske främling som 'busringde' till oss ikväll, avslöja dig! jag kräver att du träder fram och tillkännager din identitet! (märker ni vad civiliserat jag kan prata :D). good night and good luck. if you're stupid enough to believe in such thing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback