Guess what!?

Bitch is back.
Bader and better than before, hellyeah. Jag vet vad jag vill ha, och jag ska ta det. Jag vet vem jag vill vara, och jag ska bli den. Jag vet allt. Jag är allt.

Bästa destinationen någonsin.

Success is my only motherfucking option
Det brinner. någonstans därinne pumpar mitt hjärta hårdare och hårdare. Det finns inget att göra så jag sitter här och väntar... på vad? skitsnack. Det kliar. Mina tankar kliar.
Det är när ett begär blir till ett behov som det blir farligt.

Kommentarer
Postat av: räkipäki

älskling jag saknar dig, kan du jag och jenny ses på lördag kväll? kommer hem då. just nu är jag på gotland, vädret är underbart. :)
har fått lite solbränna... pyttelite... men det syns en rand i alla fall! :)
i love you, don't ever forget. <3

2007-07-17 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback