Massmord drabbar naglar

massmord har drabbat mina naglar den senaste veckan. Endast två överlevande har klarat sig igenom skräckdåden.

Allting började för cirka en vecka sen, berättar vickevire, 14. Det var när klass 8a tidigt på morgonen skulle lära sig bygga ihop en gasolspis som den första nageln, herr pekfinger,  helt plötsligt gick av. Kort därefter avled också långeman. Igår upptäcktes också en stor spricka i farbror Tumme och det fanns ingen annan utväg än att göra slut på hans lidande genom att ta hans liv. Ensamma kvar finns nu endast vickevire och herr ringfinger.
- vi vet inte vad vi ska ta oss till. vi lever ständigt i fruktan för att det som hände vår familj också kommer att hända oss. vi vågar inte äta, sova, fila oss. Det kommer bli svårt att försöka fortsätta leva ett normalt liv.
Amanda har behandlat naglarna på bästa möjliga sätt för att sätta ett stopp för dessa tyranniska attentat, men ingen vet säkert hur fortsättningen följer.


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA... du är inte ensam amanda! Mina naglar har aldrig fötts, även fast jag tjatar på dom, men de vägrar att lyssna. Jag menar jag matar dom med nagellack, filar dom, ser till att de alltid ser fräscha ut. Men dom slutar inte att trotsa mig. Ska vi protestera?

2007-06-05 @ 09:34:32
Postat av: Alini

haha roligaste amanda;D

2007-06-05 @ 22:52:24
Postat av: aphz

tuuuuuung (:

2007-06-06 @ 11:41:54
Postat av: a.k

jag vet.. jag rular

Postat av: räkan

hahahha vafaan :D

2007-06-10 @ 13:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback