hopplös romantiker någon?

jag är inte kär i kärleken. egentligen tycker jag att kärlek är en ganska äcklig töntig läskig smärtsam hemsk obehaglig motbjudande läbbig sak. otäck. ´nåja, I think I made my point. jag kan inte tycka om någon bara för att tycka om någon, om jag tycker om någon, tycker jag verkligen om personen som den är. trots felen och bristerna. nej, så skulle man säga om man var en sådan där kärikärleken person. jag tycker om personerna med deras fel och brister.
det svåra är inte att tycka om någon, det svåra är att hitta någon man tycker om.
fan

jag vet inte om jag vill veta, för när man vet kan man inte längre hoppas.
då går jag hellre och drömmer, för jag är så rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback