sund

än en gång har jag lovat mig själv att äta nyttigt och träna.... nej, jag har inte drabbats av fitness hysterin, jag gör det för att min skull (eller), kroppen ska ju må bra. men själen då? själen kanske vill ha godis?
Jag kommer ju ingenstans. varje torn man bygger upp ska nån annan rasa ner. efter varje hinder kommer ett nytt. helt onödigt. kan vi inte bara leva, njuta. hata det här, nu ska jag sluta. Jag ska inte bara vara nyttig, jag ska vara NY.

There's no escape
I can't wait
I need a hit
Baby, give me it
You're dangerous
I'm loving it
It's getting late
To give you up
I took a sip
From my devil's cup
Slowly, it's taking over me

Kommentarer
Postat av: nathalie

jo men när någon river ner tornet, då får man kämpa. tillslut blir tornet högre än någonsin :)

2007-03-19 @ 18:30:33
Postat av: a.k

bara man har en stadig grund.

2007-03-22 @ 21:28:21
Postat av: majs

haha brittan ;)
den e fan skön :D

2007-03-26 @ 22:30:05
Postat av: majs

haha brittan ;)
den e fan skön :D

2007-03-26 @ 22:30:05
Postat av: a.k

haha, visst e den ;D ... toxiiiic to the people

2007-03-28 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback