då blev jag lite ledsen i ögat

Jag vill börja med en liten hyllning till OC. Till och med jag som inte ens följt serien snyftade lite. isch.

Lär dig att njuta av ditt eget sällskap. För det är den enda i världen du alltid kan lita på. Den enda du kan kontrollera. Nu sitter jag här med mig själv i mitt rum med radion på högsta volym, dricker cola och bloggar. härligt härligt. söndagar ska bli min lyxdag. då har man ju tid att ta hand om sig själv lite extra.
Jag tycker synd om killar. Dom kan ju inte sitta å gaya sig med ansiktsmask å prylar. eller, varför inte egentligen? kom igen grabbar, step up. power to the pore minimizer, aight? det är ju faktiskt riktigt mysigt.

nu ska jag ta och koka te, tända lite ljus och krypa ihop framför en tidning. låter hur great som helst? låt dig inspireras.

Kommentarer
Postat av: räksallad

haha så du syftar på "peela på näsan" eller? ;D

2007-05-21 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback