Få det att sluta

Förhoppningar. Det stod i mitt horoskop att det skulle vara min tur dag idag, och ja, jag inser själv hur patetisk jag låter... Jag vill inte ha dig. Varför ljuger jag? Jag vill inte vilja ha dig. det kanske är en bit på vägen? Och jag klara mig utan dig, absolut. Ändå fortsätter jag att tänka:
om jag kan må såhär bra utan dig, tänk bara hur underbart jag skulle må med dig.
Jag tror att jag är ett steg närmare att förstå. Undra om du gör det, fattar alltså. Jag tror inte det. Undra om du blundar eller om du helt enkelt bara är blind.
Jag vill inte att det ska vara såhär. få det att sluta.

och alla låtar verkar handla om dig.

Kommentarer
Postat av: jenny

come and rescue mee!!!! <3
fan va jag drömmer, men SNART :D

2007-05-16 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback