men hej och hallå, jag kan akrobatik

Det är förändringens vind som blåser
I fredags målade jag mina naglar röda, i lördags klippte jag lugg, idag färgade jag slingor.
Jag känner mig fantastisk, spontan, impulsiv och okrossbar.

I fredags var det grillning med pappas arbete i drakenbergsparken. Där brukade jag duscha i den vattensprutande drakens strålar, naken härlig och cirka tio centimeter lång.
I lördags drog jag mig till orminge karnevalen, spelning på folkan. Alla portaler verkade vara tillfälligt ur funktion för ingen av världarna dög, men den sista var ju hyfsad, J fick iallafall en snilleblixt.
Idag har jag bara degat, solat och ätit. härligt värre, men nu ska jag prata i telefon med K.
image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback