Ta mig någonstans

Det är läskigt hur ett minne kan kännas så verkligt
Och hur ont det gör när man sedan inser att man befinner sig i nuet
Det är läskigt hur en dröm, ett hopp kan kännas så sant
Och sedan inser man att man inte är där än

Och man vet inte om man någonsin kommer komma dit
Man kan bara göra sitt bästa, och be att morgondagen gryr med guld åt dig

Jag vill inte vara här.
Platsen är det inget fel på
Men jag vill inte vara nu

Just nu vill jag inte vara någonting
Just nu vill jag bara inte vara alls
Just nu vill jag bara slippa existera

Just nu gör bara för ont

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer aldrig bli bra, men det kommer bli bättre.
Vi har turen att finnas för varandra.
Älskar dig, det vet du

2007-11-02 @ 12:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback