varför...störa

HUR MÅNGA JÄVLA GÅNGER SKA JAG BEHÖVA SÄGA

J-A-G.......................V-E-T...................... I-N-T-E

ÄR NI HELT STÖRDA I HELA JÄVLA HUVET ELLER?
HUR SVÅRT ÄR DET ATT FATTA? LÄMNA MIG BARA IFRED FÖR GUDS SKULL
Jag är bara en människa, jag klarar inte av när alla sliter i mig på det här sättet
som en dagis fröken som blir attackerad av småbarn
men till skillnad från henne så kan jag inte snäällt knuffa undan de små barnen och svara på en fråga i taget
dels vet jag inte svaret, dels är ni osynliga

Hla världen kan dra åt helvete
SLÄPP MIG


Kommentarer
Postat av: jag

men vafan vill du att jag ska göra då?
du vet hur du känner när jag är så!
JAG BRYR MIG BARA OM DIG! OCH JAG ÄR RÄDD

2007-10-27 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback